Waar ben je naar op zoek ?

Hieronder kunt u antwoorden en oplossingen vinden voor veelvoorkomende IT-problemen. Als u geen antwoord kunt vinden, neem dan contact met ons op en wij helpen u graag verder.
Bel ons gerust op 085 - 047 1970 of stuur ons een e-mail met uw vraag.

Top 10 meest gestelde vragen

Is gratis Anti-Virus software veilig genoeg ?

Eerst en vooral wil je nooit zonder beveiliging op je computer werken. Gratis Anti-Virus heeft een zeer laag detectiepercentage. Bel ons op en wij informeren u graag over de nieuwste beveiligingssoftware die wij aanbevelen en aan al onze klanten verkopen voor Spyware, Malware en Virusbescherming.

Wat is online backup ?

Online Backup, ook wel Cloud Backup genoemd, is het proces waarbij uw bestanden op een server worden opgeslagen. De server bevindt zich in een beveiligd datacenter. Online Backup vervangt de noodzaak voor iemand om elke nacht een back-up mee naar huis te nemen. Het is veiliger, betrouwbaarder en gemakkelijker te beheren en te controleren.

Hoe werkt overstappen naar Office 365 ?

Uw zakelijke mail wordt vanuit imap/pop3 (of andere omgeving) overgezet tijdens de migratie naar Office 365. Nadat alle mails veilig zijn overgezet word ook inkomende en uitgaande mail routering aangepast naar Microsoft Office 365.

Hoe werkt overstappen naar VoIP ?

Na controleren of je internetverbinding geschikt is voor VoIP vragen we nummerbehoud aan voor alle gewenste telefoonnummers. Hierna stellen we samen een belplan op. Na de installatie en instellingen van de online VoIP omgeving doen we een uitgebreide check of alles werkt. We installeren de toestellen, porteren de nummers en geven de opleverdatum aan je uw door.

How Long is a Managed Services Contract For?

Managed IT Services Contracts vary by provider. Some providers offer month-to-month programs, while others require a multi-year contract. Some have a very high startup cost and lower monthly, while others require a multi-year contract. Some have a very high startup cost and lower monthly, while others offer a middle of the road monthly cost and spread the cost of startup over the term of the agreement.

What should I do before I call for help?

When possible, write down any information about error messages and take screen shots your issue. Next, attempt to recreate the issue. Often times, it helps to close the program and restart the computer to reset the system, and possibly resolve the problem.

What does having Managed IT Services cost?

Our service model uses a fixed monthly fee, which is based on the size and complexity of your particular network. Once contracted, your Managed IT Services will cover maintenance and support for every component of your network, providing you with peace of mind and the ability to accurately forecast your IT maintenance costs.

What if we already have an internal IT department?

No problem! We offer scalable solutions that can be tailored to meet your specific needs. Whether you need a full package of managed IT services and consulting, security solutions or service desk support, NanoSoft makes it simple with an affordable and customized flat rate service plan.

How does a flat rate billing save me money?

Flat-rate billing gives you the ability to budget your IT expenses so you can better focus on your core business goals. We customize each service package for your unique business, so you only pay for what you need. NanoSoft serves as your “one stop shop” for all your managed IT services needs. And we do it all for one fixed monthly cost – We Don’t Profit from your Pain!

What types of systems do you support?

We pride ourselves on being “ecosystem agnostic”: whether you use Google Apps or Office365, Windows or Mac, Android or iOS, we will support your team.  Need to install a server onsite or host one virtually on Amazon or Azure? We will support you.  Need to transition from one ecosystem to another?  We’ll be there for you.

Heeft u niet gevonden wat u zoekt ? Stel ons een vraag.